JMK analizy rynku transportowego

PL EN DE

ul. Braci Gierymskich 137
51-640 Wrocław

Regulamin

REGULAMIN WAŻNY OD DNIA 02.05.2021 ROKU

 

POSTANOWIENIA WSTĘPNE

Poniższy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, prowadzonego pod adresem www.jmk.org.pl (dalej „Sklep internetowy”). Właścicielem Sklepu internetowego jest:

JMK Wanda Kierecka
Główna 99
64-117 Krzycko Małe
NIP: 8981122125
REGON: 931580732
e-mail: a.kierecki@jmk.org.pl
tel.: +48 506 023 71 71
rachunek: mBank 98 1140 2004 0000 3802 3624 1610

Adres do korespondencji:
JMK analizy rynku transportowego
Braci Gierymskich 137

51-640 Wrocław

 

1. SŁOWNIK

Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają

Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony pod adresem: www.jmk.org.pl

Właściciel Sklepu internetowego – JMK Wanda Kierecka, ul. Główna 99, 64-117 Krzycko Małe

Klient – osoba fizyczna, w tym konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego.

Klient - każdy podmiot składający Zamówienie w Sklepie (Konsument lub osoba nieposiadająca statusu Konsumenta).

Analizy – raporty rynkowe, dostępne w sprzedaży w Sklepie w podziale na

  • analizy dt. rejestracji nowych autobusów
  • analizy dt. rejestracji używanych autobusów
  • analizy dt. przetargów na nowe autobusy miejskie
  • analizy dt. przetargów na nowe autobusy międzymiastowe, turystyczne i MINI
  • Analizy Jednorazowe - raporty rynkowe za dany konkretny m-c i obejmujące jeden plik elektroniczny
  • Analizy Długoterminowe - raporty rynkowe za okres dłuższy niż jeden m-c i obejmujące więcej niż jeden plik elektroniczny.

Rejestracja - jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez Klienta konta, dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej rodzaj i liczbę Towarów.

 

2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Analiz znajdujących się w Sklepie oraz zasady korzystania ze Sklepu.
  2. Do zawarcia umowy sprzedaży oraz korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron internetowych.
  3. Koszty wynikające z korzystania z sieci Internet przez Klienta, uzależnione są od cennika operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usługi dostępu do Internetu, z którego korzysta Klient i obciążają go osobiście.
  4. Sprzedawca może porozumiewać się Klientem, a Klient ze Sprzedawcą poprzez pocztę e-mail (a.kierecki@jmk.org.pl), telefonicznie pod numerem 506 03 71 71 (w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 09.00-17.00) oraz pisemnie listem.
  5. Wszelka korespondencja elektroniczna wysyłana przez Sprzedawcę podlega ochronie antywirusowej i kierowana jest wyłącznie do określonego Klienta.
  6. Przedmiotem sprzedaży są Analizy prezentowane przez Sklep w chwili składania Zamówienia.
  7. Ceny prezentowane na w Sklepie podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
  8. Sprzedawca dokonuje sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz do krajów na terenie Europy.
  9. Wszystkie Analizy prezentowane w Sklepie są autorskim dziełem firmy JMK i sa oferowane jako elektroniczne pliki w formacie Exel.
  10. Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny Analiz , wprowadzania oraz wycofania Analiz, udzielania rabatów na poszczególne Analizy oraz przeprowadzania i odwoływania promocji. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez Klientów; tj. zmiany nie dotyczą Zamówień, które zostały złożone.

 

3. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień poprzez wypełnienie interaktywnego formularza w Sklepie.
  2. Złożenie Zamówienia stanowi złożenie przez Klienta w stosunku do Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży Analiz, będącego przedmiotem Zamówienia.
  3. W celu złożenia Zamówienia należy dodać wybraną Analizę poprzez funkcję „Koszyk”, a następnie postępować zgodnie z dalszymi informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu, aż do kliknięcia przycisku „Zamów.”.
  4. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje niezwłocznie (w terminie 1 dnia roboczego) poprzez e-mail potwierdzenie złożenia Zamówienia, zawierające informację o wszystkich istotnych warunkach umowy sprzedaży Analiz.

 

4. PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności za Analizy:
  2. za pośrednictwem systemów elektronicznych płatności (także kartą płatniczą) Pay Now (świadczonych przez mBank, ul. Senatorska 18 00-950 Warszawa.

 

5. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Warunkiem realizacji Zamówienia jest podanie przez Klienta w interaktywnym formularzu prawdziwych danych osobowych i kontaktowych (umożliwiających weryfikację i potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji).
  2. W przypadku ewentualnego przedłużenia się terminu dostawy Klient jest o tym niezwłocznie informowany.
  3. Procedura realizacji Zamówienia zostaje uruchomiona od chwili zawarcia umowy sprzedaży, określonej zgodnie z § 3 ust. 5 Regulaminu, ale nie wcześniej niż od chwili zaksięgowania zapłaty z Towar - autoryzacji płatności przez system Pay Now.
  4. W przypadku błędnego lub niedostatecznego podania danych osobowych lub kontaktowych Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Klientem w celu potwierdzenia złożenia Zamówienia. Jeśli Zamówienia nie będzie można potwierdzić w terminie 3 dni roboczych z uwagi na brak możliwości kontaktu z Klientem oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca.
  5. Dowodem dokonania zakupu jest wystawiana na życzenie Klienta faktura VAT, którą Klient otrzymuje drogą elektroniczną w oddzielnej przesyłce. Klient upoważnia Sprzedawcę do wystawienia faktury bez podpisu Klienta i przesłania jej drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres mailowy, chyba że Klienta powiadomi Sprzedawcę o zamiarze otrzymania jej w formie papierowej.

 

6. RĘKOJMIA I GWARANCJA

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta za poprawne działanie Analiz (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC.
  2. Klientowi z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru.
  3. Reklamacja może być złożona pisemnie listem na poniżej podany adres lub za pomocą poczty e-mail (a.kierecki@jmk.org.pl): lub na adres korespondencyjny zgodny z siedzibą Sprzedawcy.
  4. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.
  5. Składając reklamację Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Klienta, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. Reklamacje złożone przez Klienta niebędącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu sprzedaży, nie będą rozpatrywane.
  6. W razie konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji – Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w sposób wskazany w § 2 ust. 4 Regulaminu.

 

7. USTAWOWE PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Analiz Długoterminowych zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, licząc od dnia wydania Analiz (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Analiz Jednorazowych.
  3. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie.

 

8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I PRYWATNOŚCI

  1. Sprzedawca, jako administrator danych, przetwarza dane Klientów (w szczególności podanych w interaktywnym formularzu) w celu realizacji i obsługi umowy sprzedaży Analiz przez Sprzedawcę.
  2. Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy, nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji umowy sprzedaży Analiz
  3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, w przypadkach przewidzianych przepisami prawo żądania usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych . Mimo żądania usunięcia danych osobowych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych Sprzedawca nie będzie miał obowiązku usunięcia danych osobowych w zakresie w jakim przetwarzanie jest niezbędne: do korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji, albo do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega Sprzedawca , albo do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym, albo do celów archiwalnych w interesie publicznym lub do celów statystycznych, o ile usunięcie danych uniemożliwi lub poważnie utrudni realizację celów takiego przetwarzania albo do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  4. Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zawarte w zakładce „Polityka prywatności” na stronie Sklepu.

9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowienia Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  2. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Konsumenta, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy. Postanowienia umów mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia ustawy o prawach konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy tej ustawy.
  3. Regulamin dostępny jest dla Klientów w wersji elektronicznej na stronach Sklepu www.jmk.org.pl (zakładka „Regulamin”).
  4. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej umowy następuje poprzez:
    1. przesłanie Klientowi wiadomości e-mail,
    2. przesłanie Klientowi dokumentu sprzedaży.
  5. Powyższy regulamin obowiązuje od dnia 02.05.2021 roku.